Naruto Shippuden 350 Preview: Minato’s Death

Posted by Natalie Robinson
Tags: Naruto, Videos

The ANBU Kakashi special filler arc has begun! Shortly after Rin and Obito’s death, Kakashi joined the ANBU Black Ops. He is asked to leave his current ANBU mission for one of confidential status, assigned to him by the 4th Hokage, Minato Namikaze. However, this mission brings upon yet another tragedy in Kakashi’s life. Take a look at the preview for Naruto Shippuden 350, Minato’s Death.

  • vvv

    first

  • randy191993

    How often shall Minato die again? He’s turning into the Goku of Naruto

  • koroyamidio

    The next episode is 350 !!

  • Lidor Zur

    its suppost to be episode 350!!

  • Ace feintheart

    Again?

  • Jessia

    I love Kakashi and Minato so much! :D !

  • Melody-chan

    I know, I have to cry again when Minato dies :’(

  • Masterpiece

    Aww more flashbacks T.T

  • UchihaName

    That was obvious that was going to happen, though/

  • UchihaName

    As much as i love what the anime does, i can’t wait for canon!! SPOILER it was spoiled to me yesterday but jubi Madara and so much is still waiting to happen!

  • http://khsoracentral1997.deviantart.com/ KHSoracentral1997

    aww look at kakashi…

  • Christian

    This episode really felt like cannon. Great way to start this filler. Unlike previous episodes with flashbacks within flashbacks, this time those flashbacks doesn’t seem to be out of place. It’s exactly the right amount to make the story compelling. I give props to whoever the director of this episode is. Nice progression and script. :)

  • Nicolas Vallejos

    as it comes to hate danzo

  • Kotori Itsuka

    This arc is going to be some awesome!!!! MINATO, KAKASHI, ITACHI! <3

  • Masterpiece

    This mask is so cool *_*
    This sword fits him so well Haha…

  • Shinagamininja

    Lmao true

  • MW100

    no more like the krillin of naruto

  • AnOrdinaryGamer

    Danzo Shimura…always lurking and manipulating. I hate that guy. Kakashi cringed just from the sight of him.

  • yasseruchiha

    Hate him??
    Everything he has done so far was for the sake of the village even Itachi knew it that’s why Itachi cooperated with him.
    Eliminating the uchiha clan: the uchiha clan were going to turn against the leaf and cause war which was going to give opportunity for the other villages to attack as well.
    trying to eliminate sasuke: Sasuke was a great threat to the village and had to be eliminated.
    I mean he died trying protect the village and people still didn’t appreciate that.
    Even though I still think that when someone tries to protect something precious from anyone then this must hurt another which will cause hatred and wars that’s why I think that the only way to stop all this is Madara’s plan to succeed which will make a world of peace and love.
    Don’t dislike without telling me your opinion cause I’d love to hear it.

  • SasukexNaruto2

    Lets gurantee since the latest naruto chapter people start requesting for a certain character I know it will happen these fans are ugh.

  • Tyler Casilio

    I think it’s the same death that happens with Kushina, but maybe not..

  • Soul King

    Well he was quite power hungry and did kill the frog that was supposed to call Naruto back to the fight so maybe that is why people don’t like him but I personally like him

  • Gyn

    This is an awesome filler can’t wait to see Itachi , Kakashi ans Yamato team up

  • minatonaruto510

    I almost thought they were going to give Minato a filler death.

  • MW100

    for the sake of the village? when he fcked up the akatsuki that lead to the destruction of the village

  • UchihaName

    I’ll give you my opinion. I don’t like him, but i do like his character in the series.

    Yes, he did EVERYTHING for the village. It doesn’t all mean it was a good thing.

    List of reasons he was more of a threat, than helpful.

    1. Uchiha Massacre, Itachi made his brother hate him. All of this led to Danzos death, attack on the summit (Kage distrust for the leaf), Killer bees close capture, and the 9 tails almost being killed.

    2. He made Kabuto a spy which ultimately led to Kabuto bringing Madara back to kill everyone.

    3. With that, it ultimately created the reincarnation of the 10 tails almost wiping out the Shinobi world.

    4. He was also part of the reason the Leaf was destroyed by Pain, he wanted to take control after all the deaths, is that a good thing? No, was selfish with ignorant ways of thinking.

    5. MOST IMPORTANTLY, he is the sole reason the Uchiha were killed, the 3rd Hokage could have reasoned, but Danzos ignorance once again messed that up.

    If you don’t get how he did more harm than good, then you don’t understand his character in the series. Kishi must have made his character do this, so the Leaf would have darkness in it.

  • MW100

    if he didn’t kill the frog the village wouldn’t have been destroyed. if I had a time machine I would go back in time and kill Danzo before he fcked with anyone’s life

  • MW100

    by watching the anime you should know that’s what about a 4th of it is, flashbacks

  • Minato Namikaze :3

    I have a feeling that Kushina’s and Minato’s death was because of Danzo. Danzo is pretty much a sneaky old geezer who is willing to do anything to become a Hokage. :/

  • SUPERDEADLYKING

    sad past of kakashi =(

  • Setsuna Uchiha

    I hate to see Kakashi all down and gloomy. I really did wish obito would have talked to kakashi, they could have avoided so much, Minato,kushina and Naruto could have lived a happy life together as a family.

  • johnlequebecois .

    this could be a anime, not just a filler

  • johnlequebecois .

    Even without Kabuto, Madara was going to come back to life anyway. His plan was planned before Danzo ever thought of being Kage…

  • johnlequebecois .

    he gonna die juste like he die in Kushina flashback. Maybe it’ll be from Kakashi perpective

  • Saiyan26

    Damnit… Only 1 episode in and he’s already dead? Too soon man… I wanted more of his awesome presence. I guess they’re trying to save some of it.

  • MW100

    no madara still wouldn’t without Danzo. He lied to Hanzo, ruined akatsuki, made nagato side with obito, etc. because their plan was to use Nagato to bring Madara

  • UchihaName

    What? lol no. That was ruined the moment Nagato died. There was no way at that time to revive him. That’s why Obito let Kabuto join him, since he had Madarra.

  • http://khsoracentral1997.deviantart.com/ KHSoracentral1997

    im going to be sad when naruto goes off it won’t be right, just by waking up every morning just to see how long the next episode will be, it all excites me. The same thing that goes for the scans that we see. Oh well…

  • UchihaName

    I was so pissed when he killed that frog!!!

  • UchihaName

    I also didn’t see the last part.

    Peace and love? They’re killing EVERYONE right now. Nothing justifies killing someone.

    I think the Shinobi alliance is the first step to their peace in the show. Stopping Madara is what peace is.

  • Miles Jones

    Seeing Kakashi wash his hand like that was really saddening to see. And it’s like Minato didn’t really care to check on Kakashi enough until the last minute.

  • Elias

    Huh?

  • MW100

    would it be the story of Kakashi Hatake or something like that. I honestly don’t think it can

  • Richard DeWitt

    WOW! And what did i tell you guys? This filler arc is great!
    Never once did i had a feeling of skipping parts.

  • UchihaName

    yessir it is

  • MW100

    we all kind of knew it. I thought I was under genjutsu at first but I know after watching it its a for real good filler arc

  • Richard DeWitt

    Exactly, I just finished it and thought i was nodding off after seeing a boring, And lacking-personality filler characther but i didnt.

  • Richard DeWitt

    Yeah i had that feeling aswelll, Also, Reading his books, And going to the hospital is a recurring part later in the series.

  • Nicolas Vallejos

    correct answer with something I like to meet me I also sense of something to say the Danzo wanted to protect the village, but when it seems to me That Akatsuki traisiono I was afraid when they were just Good lies you wanted to protect Nagato rinnegan will I have always been a man with fear that dance all born with a talent like sharingan and rinnegan is returned (or village) of fear and they end iso Uchicha kakashi akatsuki and now when this greeting you rin falls to go broad deal gives this mission to dancing and I minato appears parietal that is not something good for what I want I hate edo Tensei to revive again be Killed

  • Rik Clarke

    The second Kushina learnt of Minato’s news, she was horny as a rabbit,. And thus, Naruto was born..

  • Dylan Mckay

    Kushina wanted the D

  • AsurasPath22

    I’m gonna need my tissue box soon

  • DrTitz

    He is in a better world now, let us all pray for that frog man

  • DrTitz

    lol, I don’t know why you guys think that, but he died once, they just showed it more then once to us ;p

  • UchihaName

    Lmao yes, let us pray.

  • UchihaName

    You could say he was born to be Hokage ;) lol

  • UchihaName

    Lol the saddest moment for me was when Jiriaya died because i never expected him to die. And when he got up when his heart stopped beating talking about Naruto and how he was the savior….that was the closest iv’e ever gotten to crying about any anime/movie before. The feels were ridiculous. Dang you Kishi :’(

  • bar21995

    the kakashi arc looks great but i must talk about the awakenings of some characters in nunsr :
    1-naruto ,if i was in namco bandai’s place i would have made three naruto characters :
    *naruto that have the 4tails as his 1st awakening and 6tails as his 2nd awakening
    *naruto that have sage mode as his 1st awakening and kyuubi mode 1 (the one with rasengans in his combos as his 2nd)
    *naruto kyuubi mode 2 with one awakening as the full kyuubi

    2-sasuke ,i can’t see a lot of changes in the sasukes we have ,but the hebi sasuke can have a curse mark 1 as his 1st awakening and curse mark 2 as his 2nd ,as for the new sasuke he should be replacing the ems sasuke that is in storm 3 and the 5 kage sasuke should have two awakenings such as the new one

    3-sakura ,she should have the seal on her forehead normally ,and her awakening should the Strength of a Hundred Technique ,her damage should increase and her health should regenerate.

  • Yosh_Town

    Lol

  • Anthony_weaver86

    OMG is Danzo also responsible for Minato’s and Kushina’s death ugh I hate him just as much as I hate Saukra and Obito

  • Rileythekungfupuppy

    The episodes before he enters the hidden rain village was obviously leading up to his death so I seen it coming but I didn’t see Itachi dying

  • ryryvl

    when does it come out

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    What do you mean Danzo responsible? Remember Obito came cause their deaths!

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Next Thursday!

  • Anthony_weaver86

    For what I can predict is Danzo wanted Kakashi to do another mission and got some other bodyguards to take his place

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Wow that was a great episode not a lot of actions but emotional episode for Kakashi and also I never seen Rin call out to Kakashi with her angry voice that not like her LOL! Also episode 351 is titled Hashirama Cells and we don’t know the rest of title for February reveal!

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Let me refresh your memory who extract the nine tails when Kushina having birth? Is it Obito or Danzo? Let me answer that question it Obito! Now I know he is very angry but do you think Danzo came across Obito and ask him kill Minato and he say okay! Nah I don;t think so!

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    but now the darkness within the Leaf is dead a.k.a Danxo!

  • Billy bob

    Hey look it’s the naruto sucks guy talkin about naruto lol its pretty cool actually

  • Anthony_weaver86

    and you are?

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Nice name is pretty stupid actually is it real or is it just because your showing everyone how stupid you are?

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    He is billy the dork bob who came here to insult me again!

  • Anthony_weaver86

    Oh snap lol (in my Raven voice)

  • Anthony_weaver86

    oh okay

  • CamTro Uchiha

    Can’t wait to see Itachi’s first time to meet Kakashi! Eeeeee! I wish Minato and Kushina join Kakashi’s mission…LEAD US TO KNOW KUSHINA would have moveset for NSR!

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Yeah don’t know why he is rude to me but who cares what he think!

  • Billy bob

    I wasn’t even talking to you so whats your problem? I was talkin to anthony who just told me not to long ago he hates naruto now so I was saying it’s cool that he’s talkin about naruto why such the mean responses jeez

  • Anthony_weaver86

    Yeah it is pointless in beefing with someone on the net, whats the worst they can do Cap yo butt lol get cap as is capitalize letters hahaha I made a funny

  • Anthony_weaver86

    When did I ever say I hated Naruto?

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Well I won’t take long to talk to him but he came back to insult me again!

  • Anthony_weaver86

    …….that sounds like a gf or a wife lol

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Oh sorry about that I thought your talking about me when you said of it Nauto sucks guy talk about Naruto! So I thought your talking about me! Anyway I’m sorry for insulting you! No hard feeling!

  • Billy bob

    It’s all good i understand but yeah like I said anthony was doggin on Naruto and how it sucks now so I was saying it’s cool to see him liking Naruto although he’s denying it, it happened trust me

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    yeah!

  • Zanshen

    You treat that guy like you were his teacher or something. Calm down, sensei.

  • UchihaName

    “obviously”? It wasn’t obvious to me at the time is my point. I could tell Itachi was going to be killed though, i had faith in the time seeing i’m a Sasuke fan.

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    No no you got it all wrong friend one I was not angry and two I was just reminding him that all I wasn’t try to treat him like I was his own teacher sorry you thought that way!

  • UchihaName

    Yes!! By me, of course ;) (the pic lol)

  • http://www.oldmenanalsex.com/ Shippudencave

    I wanna give danzo a hug, He’s such a wonderful person. He’s my hero.

  • Anthony_weaver86

    hmmmhmm lets see if he will return that with a stab in the back lol

  • AsurasPath22

    Agreed lol. Jiraiya took the cake in that one. This ep shouldn’t even be filler to be honest. It’s more canon then filler.

  • AsurasPath22

    This got me laughing lol

  • Pablo Gon-Co

    It’s filler, anything could happen…

  • Pablo Gon-Co

    The same moveset that Karin. Ups! Spoiler!

  • yasseruchiha

    The shinobi alliance won’t last for too long and of course they’re killing them because they’re trying to stop them and they don’t know what is good for them

  • yasseruchiha

    I never said that he was perfect but he had the intention and will to protect the village even if it harms others

  • yasseruchiha

    well he didn’t know that all that was going to happen but yes his intention was to protect the village

  • LawOfAnime: Proud Saiyan

    Anyone remember playing with Anbu Kakashi on Ultimate Ninja 3? He was so awesome. He was my top three to play as.

  • http://www.oldmenanalsex.com/ Shippudencave

    10077 comments? what the flip?

  • LawOfAnime: Proud Saiyan

    Yeah I used to be wrestling sites talking and stuff. That got me lots of comments.

  • Senju

    Hey SaiyanIsland CC2′s english facebook has released Storm Revolution Suggestion page, can you please post the link so that every can see it and send their suggestions. BTW I was wondering if you guys can put together suggestions that fans want and send it to CC2 considering the fact that CC2 know you guys and they’d probably check your post out first. like —> www(dot)cc2(dot)co(dot)jp/narutimate_enq/intl(dot)html

  • Lorenzo Lima

    LOL yeah that was funny. KAKASHI!!

  • UchihaName

    Nice! im actually about to watch it. i like filler that is story based

  • CyberConnect2

    Today’s Question : What does the Nine-Tailed Demon Fox say?

  • LawOfAnime: Proud Saiyan

    Why am I a fox with nine tails?

  • the hard storm life

    THAT WAS LAME!!!!!!!!

  • the hard storm life

    no how about sage mode naruto and every other naruto with there current awakenings. and just give us new characters like kinkaku and ginkaku sounds alot better doesn’t it?

  • manoahvdvelde

    Omg, I loved this episode, more of this please! But, I also don’t want too much of this, because I also want to get back to canon xD

  • Gamejtv

    Liked this episode.

  • sasuke123

    will juugo have his full curse mark mode in naruto storm revolution??

  • Miles Jones

    Only he’s not going to be reading SUCH DEPRESSING books in the future.

  • Miles Jones

    Danzo had nothing to do with it. I’m sure he was just as surprised as everyone else when the nine tails appeared.

  • Drey

    SASUKE avenged minato ^-^

  • http://www.oldmenanalsex.com/ Shippudencave

    Hnn, a lot of people gain comments on wrestling, is it really that controversial?

  • http://www.oldmenanalsex.com/ Shippudencave

    Senju said something interesting.
    CC2 really are taking suggestions right now for Revolution.
    On their english facebook page they announced it.
    You should make an article about this Natalie.
    I know a lot of cats here with good ideas that never get heard because it’s on a fansite.
    If everyone that frequent Saiyan Island knew about it, I’m sure we could get at least ONE thing that we want.

  • Anthony_weaver86

    not as lame as your moms head game lol

  • Soul King

    Who wouldn’t want to kill that idiot and that is why I like him

  • LawOfAnime: Proud Saiyan

    Yeah you see on Mondays wrestling is on live and there’s a live chat on wrestling sites and lots of people be on there and you chat a lot. And then the day after you talk more about what happen on wrestling. Lots of comments and stuff. It was fun while it lasted.

  • Madara Uchiha

    itachi respected kakashi a lot, i wonder how their relationship was, man this filler arc is amazing,

  • http://www.oldmenanalsex.com/ Yomi

    Oh it’s a live chat, so that’s how all those people got so many wrestling comments, lol. I was trying to think back to how long disqus has been around and shyt.

  • disqus_QGTYGq23ee

    Where did y’all see this episode at?

  • Death Wish

    What is your reason for acting like Cc2? There may be a few dumb ones that are buying into your bull sh*t but not every one do you hate your self so much? Or is it cause you can’t get no body to like you as you are so you pretend to be something else so people can? Hahaha that won’t last long cause people will soon see you are just a fake.

  • CyberConnect2

    What if i bring back the 4 combo?
    Will you like me again?

  • CyberConnect2

    This is CC2 you are talking about, what do you think?

  • Austin Howell

    hulu and crunchyroll are the best places to watch naruto, both of which support mobile apps, or you could download them from kissanime

  • yasseruchiha

    i don’t know about hulu but in cruchyroll you need to pay money to watch the newest episode and it is 30 mins late that’s why I watch Naruto on narutoget

  • yasseruchiha

    ???

  • yasseruchiha

    no cause there are still many things cc2 need to do

  • yasseruchiha

    The reason that I’m watching this filler is for Itachi ,Minato and Kushina.
    I don’t hate Kakashi But I don’t like him so much (Not because he killed Rin because I read the manga and I know what really happened)

  • yasseruchiha

    I’m guessing that you are either a new Naruto fan or not a Naruto fan at all

  • yasseruchiha

    I hate Sakura and Obito but I don’t hate Danzo, I think that Danzo needs a really deep hug.

  • yasseruchiha

    You are an idiot

  • yasseruchiha

    ????
    So you are saying that if Kakashi was there he would’ve stopped Kurama and Obito lol you are so funny

  • yasseruchiha

    Lame??

  • yasseruchiha

    People stop this useless idiotic conversation

  • Blowe128 .

    So that would mean that Karin and Naruto have the same fighting style then!?… No!…. Just no. I will say that we can strongly assume Naruto also possesses uzumaki chakra chains…

  • CamTro Uchiha

    I want to see ANBU Kakashi and Itachi do together in missions.

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Hulu and crunchyroll that release Naruto Shippuden episodes for the first week that you have to pay and a week later that episode will be free!

  • Anthony_weaver86

    meh i guess or possibly a hug from the third, your hug won’t mean anything to him

  • Anthony_weaver86

    Not as lame as your moms cooking and sex

  • Anthony_weaver86

    it stop like a day ago where the hell have you been?

  • Anthony_weaver86

    Who was the one that stabbed Obito in the middle? Also Obito is not all that strong he is at the same level as Kakashi or lower

  • Billy bob

    Why?

  • Austin Howell

    im pretty sure crunchyroll simulcasts the new naruto episodes, which means they are playing at the same time as the broadcasts, I use my android tablet and their mobile app a lot, and the episodes start airing at 6am and I can get on that app and be watching the new episode only a few minutes later, im not sure why you had to wait 30 minutes, as far as paying, you are right but its only like 6 bucks a month so its not that expensive, id pay that for naruto alone

  • Joel Nieves

    Naruto would never had become a Jinchuriki that understood others pain if Kurama’s attack hadn’t happen.

  • MW100

    it hasn’t even came out yet but I get my Naruto from narutoget

  • disqus_QGTYGq23ee

    People kept saying it was good as hinting that they watched it so. Was wondering

  • Isaac Serious

    I have to ask… What’s not to like about Kakashi? I’ll admit he’s not my favorite but you got to admit that back in Pt. I he was the “talk of the town.” lol

  • MW100

    they meant the episode before it episode 349: a mask that hides in the heart

  • MW100

    same here NarutoGet for the win

  • GeneralY7

    I gotta agree, I hope we get to see the young ANBU versions of Itachi and Yamato in action. I also enjoyed Kushina in the episode and her reaction to Minato becoming hokage, she’s too cute.
    As far as Isaac question about why people don’t like Kakashi, I have talked to some of my friends who hate on Kakashi and blame Obito’s corruption, the death of Minato and Kushina, and Naruto been kept in the dark about his parents, all on Kakashi, which in my opinion is really unfair.

  • Gyn

    guys look at my profile description i putted a link to cc2 place to send your Storm Revolution Sugestions There are multiple regions, so be sure to pick the correct one.

  • Michael Graham Jr

    please dont make me watch the fox kill him and his wife again and naruto crying

  • randy191993

    Most likely. Just in the X’th version.

  • randy191993

    I know, but we have seen his death more than enough now.

  • Minato Namikaze :3

    Danzo had nothing to do with it?. He looked really angry when Minato was sent on that mission, so he was obviously planning on something.

  • Miles Jones

    Last I checked he did not have ANY KNOWLEDGE about Obito, did not extract the Nine Tails, and did not kill anyone during the attack.

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Then don’t watch it on Thursday then!

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    yeah I know but some people agree with me that Danzo is not the one who plan this assault on the leaf! Look on people comments above mine if you don’t believe me and also let not continue this chat shall we! I had a feeling if we continue chat with this subject then it will turn a big argument between us!

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    But didn’t Obito let Kabuto join him because Kabuto blackmailed Obito that he is not really Madara? Now if Obito didn’t let him join and Kabuto going to reveal the truth that Obito is not really Madara and maybe the war is not happening! Kabuto might going to revive Madara and everyone want to know who the mask man is!

  • UchihaName

    You’re right it’s partly that as well. I’m just saying he needed Madarra so Kabuto had him, Obito couln’t refuse since Nagato died.

  • yasseruchiha

    My feelings for Kakashi are none I don’t hate him and I don’t love him

  • yasseruchiha

    Nevermind im sorry I didn’t mean you

  • yasseruchiha

    English please? and grammer

  • Anthony_weaver86

    omg what? you could not comprehend?

  • yasseruchiha

    SPOILER ALERT: Obito is a hundred times stronger than Kakashi I mean he was able to control the juubi, use wood style ,same level of fire style as madara’s and if you tell me that why did Kakashi defeat obito then let me tell you this:
    Obito lost more than half of his chakra when he used the jutsu that killed neji and obito is always using kamui while when Kakashi uses it once he gets all weak and stuff.
    Don’t even compare Kakashi to Obito

  • Anthony_weaver86

    No he did not use all his power on the jubi in fact all he did was add more senju DNZ into the jubi, it did not require much chakra. And he has recovering powers thanks to the senju DNZ he was at full power when he fought Kakashi. Hell he could not even touch let alone defeat Minato who was a kage level ninja, Obito is much weaker than Kakashi. That is why he always rely on his kamui to avoid close range combat, he barely survive the battle with Koran who was much more powerful than him. You are giving him way to much credit.

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    yeah and also he need more stronger army the reanimation shinobi ninjas instead using those weakling zetsus!

  • yasseruchiha

    Obito didn’t use wood style or the great fire that he used with madara and if you are saying that obito is strong due to senju dna then KAKASHI IS STRONG DUE TO OBITO’S SHARINGAN

  • yasseruchiha

    ya or anyone close to him in NARUTO
    I’m not a character in NARUTO

  • artondrius

    Here is the schedule

    February 13: 350. Minato’s Death

    February 20: 351. Hashirama Cells

    February 27: 352. Orochimaru Goes Rogue

    March 6. 353-354. Naruto Shippuuden Special ~ The Boy Called Tenzou

    I’ll send amessage to Saiyan to let them know its out

  • Anthony_weaver86

    How many times does Kakashi use Kamui in his battles, very little while Obito uses his like a troll and spams it constantly. Kakashi does need to use Sharingan only when he is serious in combat, but he never relies on MS when it is not called for since it drains him of chakra. Kakashi is smart about using his chakra while Obito has the luxury of not running out of it due to the Senju DNA which replish (spelling) his chakra, not only that Kakashi is more versital with his eye able to have three elements. And in their battle inside the dimension Obito used his fire ball jutsu and the magic black rods of the sage of six, he may have not use his wood in that battle due to its weakness of lightning but none the less Kakashi has proven he is far more powerful than his old pu$$y friend. Also what’s with the caps you mad? Lol

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    so two new episodes again on March 6?

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    Alright we are getting double episodes again in March 6!

  • Michael Graham Jr

    Ill watch it Friday then thanks

  • http://www.narutospot.net/ Naruto Number 1 Fan (True Fan)

    well you said don’t make me watch it so don’t watch it and your welcome!

  • Hûntêr Dady

    i dnt have the védio please i want see védio

  • Hûntêr Dady

    please i want védio all opseid