Dragon Ball FighterZ: Arcade Mode Details, Screenshots for Gohan/Kid Buu/Gotenks

New characters Adult Gohan, Kid Buu, and Gotenks were announced last week. Today, screenshots of those characters have been revealed. You may have seen some of these before, but now the are in higher quality! Also Gotenks’ character trailer has been released. Videos for Adult Gohan and Kid Buu are expected in the future.

Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ

In Dragon Ball FighterZ, there will be a single player Arcade Mode where players will work their way up the ranks. As expected, players start from the bottom with the easiest difficulty and as opponents are taken down, the next set of opponents are at a higher difficulty. Battles will be 3-vs-3, but in each rank there may be 3, 5, or up-to 7 opponents that must be taken down before being able to go to the next rank. Depending on your result against the enemy team – win or loss – the route which you can take in the Arcade screen of opponents can change!

Dragon Ball FighterZ

Dragon Ball Fighter Z Related Articles

Dragon Ball FighterZ: Super Saiyan 3 Gotenks, Adult Gohan, Kid Buu Join Game
Dragon Ball FighterZ – New Story Mode Details Trailer, Battle Gamepla
Dragon Ball FighterZ: Gameplay Trailers of Ginyu and Nappa
Dragon Ball FighterZ: January 26, 2018 Release Date in US/Europe, DLC, Pre-Order Bonuses
Dragon Ball FighterZ: Official Box Art, Ginyu, Nappa Screenshots
Dragon Ball FighterZ: Super Saiyan Blue Goku, Vegeta, Tien, Yamcha Gameplay
Dragon Ball FighterZ: Nappa, Ginyu Confirmed Playable, February 1 Release in Japan
Dragon Ball FighterZ: Super Saiyan Blue Goku vs Vegeta Full Battle Gameplay
Dragon Ball FighterZ: New Stage Hints at Playable Vegito Blue, Goku Black, Zamasu
DragonBall FighterZ: First Story Mode Cutscene, Yamcha/Tien Gameplay
Dragon Ball FighterZ: 30 New Screenshots of Yamcha, Tien, and Android 21
Dragon Ball FighterZ: Trailer 5 Features Android 21
Dragon Ball FighterZ: A New Beta, An Open Beta Announced
Dragon Ball FighterZ: PS4 and Xbox One Controls
Dragon Ball FighterZ: First Image of New Original Female Character, Tien, Yamcha Confirmed

Dragon Ball FighterZ is a 3-vs-3 team battle fighting game in development by Arc System Works, the same developer as the acclaimed Guilty Gear fighting game franchise. Dragon Ball FighterZ delivers an explosive, action-packed game that combines classic 2D fighting with advanced 3D character models that look and feel as if they are straight out of the Dragon Ball series. It will will incorporate ultra high-speed battles and various flashy moves, including Goku’s iconic Kamehameha. Dragon Ball FighterZ will be published by Bandai Namco Entertainment on January 26, 2018 in North America and Europe and on February 1, 2018 in Japan.

  • Uchiha Madara

    YES! Goten and Trunks intro is the fusion cutscene!

    Edit: btw.. Ultimate Gohan looks sick!

  • DarkScythe13

    Kind of glad they’re focusing on SS3 Gotenks. One of the first DBZ games id played was Hyper Dimension, and that is the version of Gotenks i was first introduced to.

  • Navok76

    Godtenks’s intro pose sucks tbh.

  • Navok76

    Idk if i wanna buy the season pass, i’ve done making my team

  • Koibito888

    That intro was all I wanted for this character

    Here’s hoping Vegetto does the same

  • Di

    Gohan’s ki looks cool

  • Turki

    How many characters in this game so far??
    And is goten playable?

  • gcardoso

    if at least no Broly or Bardock i riot

  • Mugetsu a’k’a SS4 Gohan

    Ufff this Animation, Character Models, Colours ❤️ Perfect

  • Di

    21 and no

  • Navok76

    ???

  • Mugetsu a’k’a SS4 Gohan

    I actually don’t.

  • Navok76

    Be specific please

  • Leo LeiGto

    Lol. Really? Both are meh characters. But I am sure we will get them at least in DLC.

  • Leo LeiGto

    Yea. This makes me so rock. Lel.

  • Leo LeiGto

    Lol.

  • Leo LeiGto

    Lol. Rumor has it that it will be 27 base characters and then 8 DLC planned so far. I think we will get more DLC after this beats all sorts of sale goals/ records. Piggy back from the universe crowd. I think it might sell less but here’s to hoping.

  • Leo LeiGto

    Patora fusions are really bad. Lol. I hope they go a different route than just showing them get sucked into each other.

  • gcardoso

    meh characters ? they are loved and iconic. beside they were in every game . i’m satisfied with the roster so far, but it would be a let down if they bring a new character instead of this loved ones as playable. I’m still positive they will reveal at least 1 or 2 until the game release. i hope its this two.

  • uhMayzedHD

    This game look so awesome but the season pass is so ridiculous 40 bucks for about 7 new characters. I really hating Namco Bandai they have become greedy and trying take advantage of the fans that enjoy the series. Namco Bandai has become Activision and EA.

    I hope I can get this game for a steal I’m not paying 100 dollars for this game.

  • PurexedSolitude;

    Welp I’m maining Ultimate Gohan.

  • Leo LeiGto

    Everyone is loved and iconic to someone. I Myself would prefer to see janemba or turles over bardok.

  • Leo LeiGto

    Lol. I kinda feel ya. They aren’t like EA but I agree 40 for 8 characters is pretty shitty. Should be 20. I’d be cool with 20. But honestly the ultimate edition with the anime sound is almost worth the money.

  • Koibito888

    What do you mean bad?

    And how so? Thats what happens when you Potara fuse

  • Leo LeiGto

    Fusion dance you have to do it right then you fuse. The patora you just get dragged in… its a pretty lame transformation IMO. A waste of frames and precious intro time. I would much rather see Vegito do something intimidating or different than just see their bodies press against each other and then a 1 liner.

  • Ahtma

    Potara.

  • Leo LeiGto

    Thanks man. Dyslexia kills me.

  • Koibito888

    I mean it’s the context that matters. The Fusion Dance looks goofy as hell and out of context looks pretty lame – something even pointed out in series. What matters is the context and what comes of it, yeah it’s not conventionally cool but DBZ has always taken silly concepts and made them cool in context. Putting the earrings on and their bodies crashing together is cool because of what it signals is coming.

    I don’t wanna see something different. After many many games of choppy scenes (Tenkaichi and Raging Blast) and the scene not existing and just Goku and Vegeta flying off then Vegetto flies in, I finally want to see a game actually detail the Potara fusion scene in good graphics and animation and camera angles and get an essentially remastered scene of them actually fusing.

    I wanna see quick frames of them clipping the earrings, just as quick with them falling together, explosion of power, and then one liner as he powers up epically to SSJ.

  • Anthony_weaver86

    These three might be mains

  • Ahtma

    Especially if he strikes the pose he entered when they first fused.

    i.pinimg.Com/736x/1f/10/56/1f10565ac35581281dda164f49eccec7–dragon-ball-z-anime-manga.jpg

  • Patrick Beanman Martin

    7 characters for 40 dollars is honestly priced better than what SFV did for their 5 characters per season. You should compare the prices as I already have. The guy below talking about 20 characters for 8 is asinine. You gotta think about how much it COSTS to animate, make the character models. All of that and for EIGHT characters. Sure it sounds like a lot but you people pay 5 dollar DLC for cosmetics on videogames all the time. I don’t see the issue.

  • uhMayzedHD

    Street Fighter V BS too this is more BS when other fighters gives you more for that price

  • Ahtma

    It depends on who those 7 new characters are. Also Bamco has been this way for years.

  • uhMayzedHD

    Not when it came to Storm games expect Storm 4

  • Ahtma

    Revolution disagrees because it was an awful cash grab with the worst gameplay the series ever had.

  • uhMayzedHD

    They always those filler games they always those cash grab games reason I don’t get them day 1

  • Ahtma

    Also Ultimate Tenkaichi was pretty awful considering that was Spike coming hot off the heels of Raging Blasts 1 and 2.

  • uhMayzedHD

    Yep that too regret that

  • Ahtma

    I don’t because I certainly enjoyed it (as a mindless cinematic game it’s pretty entertaining) but yeah, it was a bad game.

  • uhMayzedHD

    I hated the servers crash every time 1 match ends and the rock paper scissor really annoying only reason they had they say they added GT characters back in DB games I need something fill my Tenkaichi 3 for PS3.

  • Ahtma

    I never played online, I enjoyed the single player a lot. I also gotta put respect on it, the story mode mini games and QTEs were pretty nice touches. Not enough DBZ games have done QTEs, which is a shame because the Kamehameha vs. the Galick Gun is basically begging for it.

  • Basil Hawkins (The Mage)

    Reminds Me of budokai 2!

  • Basil Hawkins (The Mage)

    it dont depends! on sh-t! $40??

  • Basil Hawkins (The Mage)

    except Storm 4?!Lmaoooooooo

  • Ahtma

    If the characters look good enough I can justify that price.

  • Basil Hawkins (The Mage)

    Idk man lol

  • Basil Hawkins (The Mage)

    That 7 deadly sins game look pretty good

  • Again, I say this, six dlc packs for xenoverse, no one complains. 7 characters, everyone loses their god damn minds.

  • Leo LeiGto

    Does it really though?

  • Basil Hawkins (The Mage)

    Yea what you haven’t seen it ?

  • Leo LeiGto

    I have not but will look at it after this comment. Sadly most anime games fall short unless they are really mainstream.

  • uhMayzedHD

    XV has like 40 something characters compare DBFZ compare to 20 something. But people would be piss if they buy the season pass and the new characters not included in the season Pass.

    So if DBFZ have 20 characters + DLC that’s 27
    XV without DLC is 40 something

    DLC is overprice and it’s rip off.

  • People who bought all xenoverse 2 dlc packs essentially spent more than they needed to compared to this pass, so, I dont get the issue >_>

  • Basil Hawkins (The Mage)

    Yea true!

  • uhMayzedHD

    They people that allows to be rip off. Unlike some people if I interested in so call game and they do something I don’t like I speak out on it and wait tell the price get lowered or wait for complete edition. I rather spend money on a game I can get my money worth.

  • Megalan

    Battle of Z is the WORST Db game. UT isn’t bad in comparison.